ÁSZF

KONYHAPANEL.HU ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza az Wallplex Magyarország Kft  (székhely: 1188 Saláta u 23/a adószám: 24730770-1-43 ), mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési  feltételeket.

A vonatkozó jogszabály szerint a webshop üzemeltető köteles az Általános Szeződési Feltételeket olyan módón hozzáférhetővé tenni, amely lehetővé teszi az igénybe vevő fogyasztó számára, hogy szükség esetén előhívja azokat.

 

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítése egyúttal azt jelenti, hogy Ön ismeri, elfogadja és magára nézve kötelezőnek tekinti a jelen Általános Szerződési Feltételeket. Csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha jelen dokumentum minden pontjával egyetért és tudomásul veszi, hogy megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet.

 

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmával, a honlap használatával, a termékeinkkel illetve a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merülne fel, vagy ha egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken.

 

A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

 

Név: Wallplex Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság

 

Székhely: 1188 Budapest, Saláta utca 23/a

Levelezési cím: 1188 Budapest, Saláta utca 23/a.

Elektronikus levelezési címe: info@konyhapanel.hu

Cégjegyzék szám: 01-09-179305

Cégjegyzéket kibocsájtó bíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 24730770-1-43

Telefonszám:

Üzemeltető: Wallplex Magyarország Kft

1188 Budapest ,Saláta utca 23/a

info@konyhapanel.hu

telefonszám:

postázási cím: Wallplex Magyarország Kft. 1188 Budapest, Saláta utca 23/a

 

Szerver helye, tárhely szolgáltató adatai:
IntegrityKözpont
1132. Budapest, Victor Hugo u. 18-22.
office@integrity.hu

ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

 

  1. A szerződésre a magyar jog előírásai az irányadóak, és kiemelten az alábbi jogszabályok

      vonatkoznak:

  1. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
  2. évi CLV. törvény a fogyasztó védelemről;
  3. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az

           információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről;

  1. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról;

           45/2014.(II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések  

           részletes szabályairól;

          151/2003.(IX.22.) kormányrendelet a tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező  

           jótállásról; 19/2014.(IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti

           szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények

           intézésének eljárási szabályairól.

 

A vonatkozó jogszabályok rendelkezései a szerződő felekre külön kikötés nélkül is kötelező  érvényűek.

 

  1. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya

 

Az ÁSZF hatálya a szolgáltató weblapján történő jogviszonyokra terjed ki. Vonatkozik minden megrendelőre, aki a Wallplex  Magyarország Kft . által üzemeltetett webáruházon keresztül szolgáltatást vesz igénybe. A szolgáltató és a megrendelő között létrejövő szerződés (megrendelés) tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek határozzák meg.

 Ennek megfelelően a jelen ÁSZF tartalmazza a megrendelőt és a szolgáltatót illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés (megrendelés) létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit. Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásba foglalt szerződésnek, iktatásra kerül/nem kerül, a későbbiekben visszakereshető/nem visszakereshető. Magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

.

  1. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása.

 

Szolgáltató az ÁSZF módosítása esetén, a honlapon való közzététellel értesíti a megrendelőket. A közzététel kiterjed a módosítás hatályba lépésének időpontjára, mely időponttól a módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt ÁSZF szövege olvasható a szolgáltató honlapján.

 

  1. A szolgáltató fenntart magának minden jogot a Weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében.

Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a szolgáltató előzetes írásos hozzájárulása nélkül.

A webshop szerzői jogi védelem alatt áll, melynek jogosultja a Wallplex Magyarország Korlátolt felelősségű Társaság..

 

 ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK

 

A Wallplex Magyarország Korlátolt felelősségű Társaság, mint szolgáltató kijelenti, hogy az általa üzemeltetett webáruház működésével kapcsolatos adatkezelése a jelenleg hatályos jogszabályok előírásainak mindenben megfelel. A megrendelők adatait a mindenkori hatályos, vonatkozó jogszabályok előírásainak figyelembevételével és betartásával kezelik.

A szolgáltató adatkezelésére vonatkozó szabályokat tartalmazó adatvédelmi tájékoztató folyamatosan elérhető a szolgáltató honlapján az alábbi elérhetőségen https://konyhapanel.hu/adatvedelmi-iranyelvek/

 

 

MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

 

  1. A konyhapanel.hu webáruházban található termékek képezik a szolgáltató és a megrendelő közötti szerződés tárgyát. A webáruházban található termékek egyedi jellemzői a termék oldalon találhatók. A megjelenített termékek online vásárolhatóak meg. A webshopban szereplő termékek árai forintban értendőek, a kiválasztott termék mindig bruttó ár. A megrendelt termékek ára tartalmazza a csomagolás költségeit.

 

  1. Szolgáltató a webshopban termékek nevét, árát, a termék fontosabb adatait és rövid leírását, valamint fotót jelenít meg. A megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban ad a szolgáltató tájékoztatást A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a termék valóságos megjelenésétől, bizonyos esetben a képek csak illusztrációk. Akciós termékek esetén a szolgáltató tájékoztatja a megrendelőket az eredeti árról, a kedvezmény mértékéről, és az akció időtartamáról.

 

 

REGISZTRÁCIÓ  ÉS A RENDELÉS MENETE

 

  1. A regisztráció és a megrendelés menetének ismertetése

 

 A webshop használatát megelőzően valamennyi megrendelőnek regisztrálnia szükséges magát az oldalon..A regisztráció során a felhasználónak meg kell adnia  e-mail címét. A rendszer automatikusan létrehoz egy jelszót, amit a belépés után meg lehet változtatni a regisztráció után, ha belépett.

A megrendelő a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba. Bejelentkezés után meg kell adnia nevét, telefonszámát, számlázási és szállítási adatait, vagy regisztráció nélkül egyből a vásárlásnál adja meg ezeket az adatokat, de ebben az esetben nem lesz fiókja. Megrendelő a weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, és hozzájárul az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezeléshez. Ezt követően a honlapon szereplő termékekre kattintva választhatja ki megrendelő  a megvásárolni kívánt terméket. Az egyes termékre kattintva találja a termék fotóját, árát, és az egyéb lényeges ismertetőjét. Ezt követően megrendelő a termékek darabszámát  illetve számát állíthatja be .Megrendelő a „ Kosárba” gombra kattintva helyezze a megvásárolni kívánt terméket a kosárba.

A megrendelt termék(ek) kosárba helyezését követően lehetősége van a kosár tartalmának megtekintésére és a termékek darabszámának ellenőrzésére.   A kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig szabadon módosítható.

A rendelés elküldése előtt még egyszer leellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék árát,  szállítási költségét, illetve a szállítási és számlázási adatokat és ezen fázisban megjegyzést is küldhet a megrendelésével.

 

           Az esetlegesen felmerülő adatbeviteli hibák kijavítására (pl. plusz termék választása, 

           a termék törlése ,az ár ellenőrzése stb.) is lehetősége van a megrendelőnek, még a

           rendelés véglegesítése előtt.

 

Adatbevételi hibák javításának lehetőségei:

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség”oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” gombot.

A rendelés során a fogyasztónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tovább képet de még nem véglegesítette a megrendelést úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (kék nyíl) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol a fogyasztó már módosítás el tudja végezni.

 

A mennyiben a megrendelő nem kíván további terméket kiválasztani és kosárba helyezni, illetve adatot módosítani, úgy a „Megrendelés” gomb lenyomásával folytathatja,  illetve zárhatja le a vásárlást. A szállítási költség 3490.-Ft, ami automatikusan hozzáíródik és feltüntetésre kerül.

 

  1. A rendelés véglegesítése, az ajánlattétel elfogadása

 

          A jelen ASZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a megrendelő minősül

          ajánlattevőnek, a honlapon közölt információk nem minősülnek a szolgáltató részéről

          szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak.

A „Megrendelés” gomb megnyomásával megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni és nyilatkozata – a szolgáltató jelen ÁSZF szerint visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.

 

          Megrendelőt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben megrendelő ajánlatát

          szolgáltató a jelen ÁSZF –ben meghatározott módon nem igazolja vissza 48 órán belül

          megrendelő mentesül az ajánlati kötöttség alól.

 

A rendelés véglegesítése során a megrendelőnek nyilatkoznia kell arról, hogy megismerte és elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, és tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

Elfogadó nyilatkozat:

„Elolvastam és elfogadom az Általános szerződési Feltételeket feltételekben foglaltakat és tudomásul veszem a szerződéssel járó fizetési kötelezettségeket.”

A RENDELÉS FELDOLGOZÁSA  ÉS TELJESÍTÉSE

 

A véglegesített és sikeresen leadott megrendelésről a regisztráció során megadott e-mail címre szolgáltató elektronikus levelet küld, legkésőbb a megrendelő ajánlatának elküldését követő munkanapon, melyben a sikeres megrendelést visszaigazolja és jelzi a megrendelő felé, hogy a teljesítés hamarosan megtörténik. A megrendelések feldolgozása munkanapokon 9-16 óráig történik. Természetesen a vásárlók ezen időintervallumon kívül is leadhatják a megrendelést, amely a következő napon kerül feldolgozásra. A megrendelést akkor lehet megtörténtnek tekinteni, amikor a szolgáltató által küldött visszaigazoló email a megrendelő számára megérkezik a regisztráció során megadott email címre.

A megrendelések teljesítése a megrendelt termék ellenértékének szolgáltató bankszámláján való jóváírást követő első munkanapon kezdődik meg, és a termék elkészítését követően a Gls csomagküldő szolgálat útján kerül kézbesítésre a megrendelő által megadott szállítási címre.

A teljesítési határidő 8-10 munkanap, melynek számítása megrendelt termék ellenértékének a szolgáltató bankszámláján való jóváírást követő első munkanapon kezdődik, a teljesítési határidő utolsó napja a termék megrendelőhöz való kiszállítás napja.

 

A fent jelzett teljesítési határidő szolgáltatónál felmerülő bármilyen okból való meghosszabbodása esetén szolgáltató emailben értesítést küld megrendelő részére.

A megrendelések határidőben való teljesítésének feltétele továbbá az is, hogy a szállítási cím pontosan kerüljön megadásra megrendelő részéről. Pontatlan, vagy téves szállítási címből eredő késedelem, illetve kár megrendelő terhén marad.

 

 

FIZETÉSI MÓDOK

 

A webáruházban megrendelt termékek esetén banki átutalással való fizetésre,bankkártyával való fizetésre és utánvétes fizetésre ( utánvétes fizetés lehetősége 100.000 Ft összeghatárig ) van lehetősége a megrendelőnek.

 

Amennyiben megrendelő a megrendelt termék értékét banki utalással kívánja kiegyenlíteni, úgy az „ Előre utalás „ módot kell választania, és az utalás során meg kell adnia az alábbi adatokat:

Kedvezményezett  bank neve és számla száma az automatikusan kimenő díjbekérőn van feltüntetve.

Kedvezményezett neve: Wallplex Magyarország Kft.

 

Fontos, hogy banki utalás esetén a megjegyzés rovatba írja be a megrendelő nevét és a rendelési azonosítót, vagy a díjbekérő sorszámát.

 

Amennyiben megrendelő a megrendelt terméket bankkártyás utalással kívánja kiegyenlíteni, úgy  a „Bankkártyás utalás” módot kell választania.

Bankkártyás fizetés lépései: fizetési gomb megnyomása után a kártya adatok megadása, majd a „fizetés” gomb megnyomása.

 

Amennyiben megrendelő a megrendelt terméket utánvétes fizetéssel kívánja kiegyenlíteni, úgy a megrendelt termék vételárát átvátelkor a futárnak kell kifizetnie készpénzben vagy bankkártyával. Az utánvétes fizetési lehetőség díja +1490 Ft

 

 

SZÁLLÍTÁS MÓDJA ÉS KÖLTSÉGEI

 

A webáruházban megrendelt termékeket szolgáltató a Gls csomagküldő szolgálattal kézbesíti megrendelő által megadott szállítási címre.  A megrendelések pontos teljesíthetősége érdekében a megrendelő felelőssége olyan szállítási cím megadása, ahol a csomagkézbesítő szolgálat megtalálja.

 

Megrendelő minden esetben a szállító jelenlétében köteles a termék kézhezvételekor ellenőrizni a csomagolás sértetlenségét. A csomag sérült állapota esetén megrendelő az átvételt megtagadhatja jegyzőkönyv egyidejű felvételével.

A termék jellegéből adódóan megrendelő köteles az átvett csomag tartalmát az elállásra nyitva álló határidőn belül megvizsgálni és a termék esetleges hibáját, vagy hiányos darabszámát a szolgáltatóval haladéktalanul közölni. A termék jellegéből adódóan a megvizsgálásra a terméket takaró fólia óvatos lehúzásával van lehetőség. Megrendelő a termék átvizsgálása után köteles a takaró fóliát az átvizsgált panelre  visszahelyezni annak érdekében, hogy a termék (panel) a felszerelésig a fólia által védve legyen .A fólia visszahelyezése a hibásnak talált termékre (panelre) is kötelező,  szolgáltató csak a visszahelyezett fóliával ellátott terméket köteles visszavenni. A termék jellegéből adódóan a megrendelő által már felszerelt termék (panel) esetleges leszerelését követő vissza szállítására megrendelő nem jogosult.

 

Szállítás költsége minden esetben 3490.- Ft.,ami a vásárlásnál automatikusan hozzáadódik.

 

ELÁLLÁS JOGA

 

Megrendelő a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján jogosult a termék átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól Ebben az esetben a Szolgáltató köteles s megrendelő által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a megrendelő elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni megrendelő részére. Szolgáltató az elállási jog érvényesítése során a megrendelő által kifizetett teljes összeget –ideértve a kiszállítási költséget is – visszafizeti megrendelő részére. Elállási szándék postai úton (tértivevényes levélben,Wallplex  Magyarország Kft., 1188 Budapest, Saláta utca 23/a) és e-mailben (info@konyhapanel.hu) egyaránt jelezhető, a megrendelő nevének, a termék kézhezvétele idejének megadásával.

 

Amennyiben az Eladó az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha az Eladó a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tétel vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a Fogyasztó az elállási joggal.

 

Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.

A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A fogyasztó az elállási/felmondási az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja. A Fogyasztó elállási szándéknak bejelentésére felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is:

 

Elállási / Felmondási nyilatkozat minta

A fogyasztó az alábbi elállási minta kitöltésével és elérhetőségünkre történő visszajuttatásával is gyakorolhatja az elállási jogát (csak a szerződéstől való elállási / felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza).

Címzett: [MEGNEVEZES]

Cím: [LEVCIM]

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Termék/ek neve/i:

Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: ………………………………

 

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő jelzés esetén az email, illetve a fax küldésének idejét kell figyelembe venni.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.

 

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 22. §-nak megfelelő elállás, vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

 

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket, kivéve ha az Eladó  vállalja ezen költség viselését. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az Eladó elállási jog gyakorlása esetén nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszaszállítási költségét, így az a Fogyasztót terheli.

 

A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek:

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az

elállási jogát az alábbi esetben:

– Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

– Romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

– Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi, vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

– Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

Megrendelő a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát, de a már kiküldött termék esetében szolgáltató csak akkor fizeti vissza az ellenértéket, ha a termék visszaérkezett, és meggyőződött arról. hogy a termék sértetlen.

 

 Az elállási szándék bejelentése után a terméket megrendelő köteles saját költségén késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni postai úton, vagy futárszolgálat útján szolgáltató címére (Wallplex Magyarország Kft, 1188 Budapest, Saláta utca 23/a). A terméket kizárólag postán, vagy futárszolgálat útján van lehetőség visszaszállítani, személyesen nem.

A megrendelő által utánvéttel visszaküldött terméket szolgáltató nem veszi át, a termék szolgáltató címére való vissza küldésének költsége megrendelőt terheli.

 

Több tételből, vagy több darabból álló megrendelés esetén a terméket csak valamennyi tétel, vagy darab együttes visszaszállítása esetén veszi át szolgáltató.

 

 Az elállási nyilatkozat megérkezésétől számított 14 napon belül – stornó számla kiállítása mellett-szolgáltató a megrendelő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon visszatéríti a megrendelő által visszaküldött termék vételárát.  A visszaküldött termék árának visszatérítésére csak azt követően kerülhet sor, miután szolgáltató ellenőrizte, hogy a termék felszerelésére még nem került sor.

Szolgáltató jogosult a megrendelő által kifizetett teljes összeg visszatérítését mindaddig visszatartani, amíg a terméket vissza nem kapta, vagy a megrendelő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy a terméket visszaküldte.

Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, abban az esetben, ha a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi szolgáltató részére az elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, emailben történő jelzés esetén az email elküldésének időpontját kell figyelembe venni.

Megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014.(II.26. számú Kormányrendelet 20. §-ában meghatározottak szerint gyakorolja.

 

A termék jellegéből adódóan megrendelő a termék (panel) felszerelése után nem élhet elállási jogával. A megrendelő által már felszerelt termék (panel) árát szolgáltató nem téríti vissza.

 

Egyedi rendelések esetében az elállás joga nem gyakorolható.

Egyedi megrendelések esetén a méretekben 1-2 mm-es eltérések lehetségesek a gyártás során keletkezett anyagveszteség következtében illetve a vágáshoz használt fűrész késvastagsága miatt. 100%-os precíziós vágást szolgáltató nem tud vállalni, ezért az ebből adódó reklamációkat nem fogadja el.

A színek árnyalatban kis mértékben eltérhetnek a monitoron látottakhoz képest. RGB vs CMYK színmód. Arany és ezüstszín nem nyomtatható!

 

GARANCIA (kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás)

 

Szolgáltató által gyártott a webáruházban értékesítésre kerülő termékek jellegéből, illetve felhasználásából adódó sajátosságok miatt a szavatossági jogok érvényesíthetősége érdekében az alábbiak betartására hívja fel megrendelők figyelmét:

 

  • a megrendelt termék sérülésmentes csomagban való átvétele után megrendelő haladéktalanul bontsa ki a csomagot, ellenőrizze a leszállított termék darabszámát, méretét, a paneleket takaró védőfólia lehúzása után győződjön meg a panelek minta és minőség szerinti megfelelőségéről,

 

  • amennyiben a termék az ellenőrzést követően nem kerül azonnal beépítésre (felragasztásra), gondoskodjon a védőfólia megfelelő visszahelyezéséről annak érdekében, hogy a termék a tárolás ideje alatt ne sérüljön. A terméket felhasználásig nem dobozban , hanem kiterítve kell tárolni;

 

  • amennyiben a terméken gyártási hibát észlel, vagy a termék darabszáma, mérete,színe, vagy a panelen nem a megrendelésnek megfelelő ábra látható, megrendelő haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jogra nyitva álló 14 napos határidőn belül jelezze szolgáltatónak emailben (info@konyhapanel.hu), vagy postai úton tértivevényes levélben (Wallplex Magyarország, 1188 Budapest, Saláta utca 23/a.) a megrendelés adatainak, és a kézhezvétel dátumának,  valamint a megrendelő nevének megadásával;

 

  • szolgáltató felhívja megrendelő figyelmét, hogy a terméket csak az esetleges hibákra vonatkozó alapos átvizsgálás után helyezze, ragassza fel rendeltetési helyére, illetve a felhelyezéshez szükséges vágást, szabást is csak azután végezze el, miután meggyőződött arról, hogy a termék hiba mentes, illetve a megrendelése adatainak (méret, szín, minta) mindenben megfelelő. Megrendelő által megmunkált, rendeltetési helyére felragasztott termék (panel) cseréjét, kijavítását, visszavételét szolgáltató nem vállalja.

 

  • szolgáltató kifejezetten kizárja felelősségét minden olyan káresemény bekövetkezése esetére, amelyet megrendelő a termék használata során magának, vagy harmadik személynek okozott és amely a termék használatára vonatkozó szakmai szabályok megsértéséből, vagy a nem rendeltetésszerű használatból adódnak;

 

  • szolgáltató nem vállal felelősséget a termék nem rendeltetésszerű kezelése, használata (vágás, ragasztás, hőhatás, karcolás) miatti rongálódásból bekövetkezett károkért, megrongált, elvágott, felragasztott terméket szolgáltató nem cserél ki..

 

 

Szolgáltató hibás teljesítése esetén megrendelőt (felhasználót) a vonatkozó jogszabályok alapján kellékszavatosságból, termékszavatosságból, valamint jótállásból fakadó jogosultságok illetik meg szolgáltatóval szemben.

 

Hibás teljesítés esetén megrendelő –választása szerint – kellékszavatossági jogot, vagy termékszavatossági jogot érvényesíthet. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

 

 Megrendelőt a jótállásból fakadó jogosultságok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.  de ugyanazon hiba miatt egyszerre, egymással párhuzamosan szavatossági és jótállási igényt nem érvényesíthet.

 Kellékszavatossági igény alapján megrendelő választása szerint kérhet kijavítást, vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

Ha megrendelő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a szolgáltató költségére megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy végső esetben a szerződéstől is elállhat.

A választott kellékszavatossági jogáról megrendelő egy másikra is áttérhet, az áttérés költségeit azonban megrendelőnek kell viselnie, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a szolgáltató adott okot.

Megrendelő az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Megrendelő kellékszavatossági igény érvényesítése esetén köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.

.

Megrendelő a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének

hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az eladó nyújtotta.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már megrendelő köteles bizonyítani,

hogy a megrendelő  által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

 

Termékszavatossági igény alapján megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását, vagy kicserélését kérheti. Megrendelő a termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával, vagy forgalmazójával szemben érvényesítheti.

A termék akkor tekinthető hibásnak, ha nem rendelkezik gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal, vagy nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek.

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén a termék hibáját megrendelőnek (felhasználónak) kell bizonyítania.

 

Megrendelő ingó dolog (termék) hibája esetén eldöntheti, hogy a korábban ismertetett kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesít.

 

Termékszavatossági igényét megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha

bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt

  felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással

párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése

esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági

 igény a gyártóval szemben érvényesíthető.

 

Jótállás jogával hibás teljesítés esetén megrendelő (felhasználó) a 151/2003.(IX.22.) számú Kormányrendeletbe foglalt rendelkezések alapján élhet. A vonatkozó jogszabály alapján szolgáltató tartós fogyasztási cikkre 1 év jótállásra köteles. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a termék megrendelő részére való átadás napján kezdődik. Jótállási igény érvényesítése esetén a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a teljesítése után keletkezett.

 

vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe

helyezés napjával kezdődik. A vállalkozás köteles a fogyasztási cikkel együtt a jótállási jegyet

a fogyasztó rendelkezésére bocsátani olyan formában, amely a jótállási határidő végéig

biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát. A jótállási jegy szabálytalan

kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.

 

A jótállási igény érvényesítése során a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását.

Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Eladó köteles a terméket kicserélni, feltéve,

hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

.

 

PANASZÜGYINTÉZÉS

 

A panasz ügyintézési lehetőségek

 

A webáruház tevékenységével, vagy a webáruház által forgalmazott termékekkel kapcsolatos panaszt megrendelő emailban és postai úton is benyújthatja a webáruház üzemeltetője részére. Szolgáltató az írásban hozzá érkező panaszra köteles írásban érdemben válaszolni és 30 napon belül a megrendelő részére elküldeni .

Amennyiben szolgáltató a megrendelő panaszát  nem tartja jogosnak úgy azt köteles megindokolni .. Továbbá köteles írásban tájékoztatást adni megrendelő részére arról, hogy panaszának jellege szerint milyen jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésére.

 

Megrendelő szóban (személyesen) közölt panaszáról szolgáltató köteles  jegyzőkönyvet felvenni és annak másolati példányát átadni panaszt tevőnek. Telefonon közölt panaszra szolgáltató írásban köteles választ adni.

 

Megrendelő a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait alábbi elérhetőségeken tudja bejelenteni:

 

LEVELEZÉSI CÍM: Wallplex Magyarország Kft 1188 Budapest Saláta u 23/a

 

TELEFONSZÁM(OK): +36309944178

E-MAIL: info@konyhapanel.hu

 

Szolgáltató a hozzá beérkezett panaszt lehetőség szerint a leggyorsabban megvizsgálja, és 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.

A megrendelő részére küldött válasz másolati példányát, illetve a felvett jegyzőkönyvet 5 évig megőrzi.

 

Fogyasztóvédelmi hatóság

 

A fogyasztok a fogyasztóvédelmi panaszaikat a lakhelyükhöz legközelebb eső illetékes járási

hivatala fogyasztóvédelemmel foglalkozó munkatársainál jelentetik be.A panasz elbírálását

követően szükség esetén lefolytatják a hatósági eljárást. A másodfokú hatósági feladatok –

amelyeket korábban az NFH látott el – országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatalhoz kerültek.

A járási hivatalok listája az alábbi linken található: http://jarasinfo.gov.hu/Békéltető Testület

 

Amennyiben a vásárló fogyasztói panaszát elutasítjuk úgy Ön velünk szemben jogosult

fogyasztói panasszal élni, melyet az Ön lakhelye, vagy tartózkodási helye szerinti illetékes

Békéltető Testülethez nyújthat be. A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul.

A fogyasztó a békéltető testülethez fordulás feltétele, hogy a fogyasztó megkísérelje a vitát

közvetlenül a vállalkozással rendezni. A közvetlen vitarendezés történhet személyesen a

szolgáltató ügyfélszolgálatán, telefonon, e-mailben. További követelmény, hogy a testület

eljárása iránti kérelem, melyet a testület elnökéhez kell benyújtani, tartalmazza az alábbiakat:

 

 a fogyasztó neve, lakóhelye, tartózkodási helye;

annak a vállalkozásnak neve és székhelye, vagy telephelye mellyel a fogyasztó vitában áll;

 ha a fogyasztó annál a testületnél kívánja kérelmét benyújtani, amelyiknek az illetékessége

a szerződés teljesítésének helyéhez igazodik, akkor a fogyasztónak meg kell jelölnie a

szerződés teljesítésének helyét;

 a fogyasztó álláspontját a fennálló vitáról, valamint azokat a tényeket, bizonyítékokat amik

alátámasztják saját álláspontját;

 a fogyasztó azon nyilatkozatát, ami igazolja azt, hogy a vitát megkísérelte rendezni

közvetlenül a vállalkozással;

 a fogyasztónak nyilatkoznia kell továbbá arról is, hogy nem kezdeményezett eljárást a vitás

ügyében másik békéltető testületnél, nem kezdeményezett közvetítői eljárást, illetve polgári

peres eljárást;

 tartalmaznia kell azt, hogy mit kér, milyen döntés meghozatalát várja a testülettől.

végül a kérelmen szerepelnie kell a fogyasztó aláírásának

 

Mindezek mellett a kérelemhez csatolni kell minden olyan iratot, melyre a fogyasztó

bizonyítékként hivatkozik, továbbá azon iratokat is, melyek bizonyítják, hogy a fogyasztó

megkísérelte a vita rendezését a vállalkozással, de az eredménytelen maradt.

 

Tájékoztatjuk megrendelőket, hogy a vállalkozásunkat együttműködési kötelezettség terheli a békéltető testületi eljárásban.

 

Békéltető Testületek elérhetőségei:

 

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

Elnök: Dr. Bodnár József

E-mail cím:  bekelteto@pbkik.hu  

.

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500

Fax száma: (76) 501-538

Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna

E-mail cím:  bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

 

 

Békés Megyei Békéltető Testület

Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

Fax száma: (66) 324-976

Elnök: Dr. Bagdi László

E-mail

cím:  bekeltetes@bmkik.hu ;  bmkik@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

Elnök: Dr. Tulipán Péter

E-mail cím:  bekeltetes@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím:  bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

Elnök: Dr. Horváth Károly

E-mail cím:  info@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

Elnök: Dr. Vári Kovács József

E-mail cím:  fmkik@fmkik.hu ;  bekeltetes@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

Elnök: Horváth László

E-mail cím:  bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-735

Fax száma: (52) 500-720

Elnök: Dr. Hajnal Zsolt

E-mail cím:  hbkik@hbkik.hu

 

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

Elnök: Dr. Gordos Csaba

E-mail cím:  hkik@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit

E-mail cím:  kamara@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

Elnök: Dr. Rozsnyói György

E-mail cím:  kemkik@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

Elnök: Dr. Pongó Erik

E-mail cím:  nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.

Telefonszáma: (1)-474-7921

Fax száma: (1)-474-7921

Elnök: dr. Csanádi Károly

E-mail cím:  pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

Elnök: Dr. Novák Ferenc

E-mail cím:  skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető

Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180

Fax száma: (42) 420-180

Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin

E-mail cím:  bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

Elnök: Dr. Gáll Ferenc

E-mail cím:  kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán

E-mail cím:  vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 429-008

Fax száma: (88) 412-150

Elnök: Dr. Vasvári Csaba

E-mail cím:  info@bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-514

Fax száma: (92) 550-525

Elnök: Dr. Molnár Sándor

E-mail

cím:  zmkik@zmkik.hu ;  zmbekelteto@zmkik.hu

 

Bírósági eljárás 

Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni.

A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:  

az eljáró bíróságot a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását; az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;

azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;

a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet (kereseti kérelem).

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát amelynek tartalmára

bizonyítékként hivatkozik.

 

Online vitarendezési platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Magyarország is köteles ún. online vitarendezési kapcsolattartó pontot működtetni, ahol minimum két tanácsadónak kell rendelkezésre állnia, akik segítik a vitás feleket, ha az eljárással kapcsolatban kérdésük merülne fel. Ezt a feladatot hazánkban a Budapesti Békéltető Testület látja el.

[http://www.bekeltet.hu]

Az online vitarendezési platform  az alábbi linken érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

 

 

ADATVÉDELEM

 

A szolgáltató adatkezelési tájékoztatója az alábbi oldalon érhető el:

 

https://konyhapanel.hu/adatvedelmi-iranyelvek/

Budapest 2019. május

 

Wallplex Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság